piątek, 1 września 2017

[96] 10 inspirujących tekstów na wrzesień, po których lekturze się uśmiechniesz!

źródło: pinterest.com

Przejrzałam teksty z tego roku i okazało się, że ostatni taki wpis opublikowałam jeszcze w lutym! Chyba muszę robić to częściej i bardziej systematycznie – wszak codziennie wysyłam samej sobie co najmniej kilka ciekawym artykułów, które potem z największą przyjemnością czytam w wolnym czasie.

Dziesięć ciekawych artykułów na dobry początek września. Ponownie wszystkie anglojęzyczne, jednak żywię nadzieję, że nie będzie to dla większości problemem! :)


Warto się na chwilę zatrzymać, przeczytać i sobie odpowiedzieć.

źródło: travelettes.net

2. 12 common characteristics of people who love travelling

Zdaję sobie sprawę, że może ten tekst to trochę jechanie stereotypami. Przeczytajcie z odpowiednim dystansem ;)

Po powrocie z Portugalii strasznie chciałam spróbować odtworzyć sangrię. Zrobiłam to z tego przepisu i okazał się absolutnym strzałem w dziesiątkę!


4. Vintage Camper Van Remodels That Will Inspire You To Hit the Road

Jeśli lubicie oglądać zdjęcia ładnych, ciekawie przemyślanych i zorganizowanych wnętrz (tak jak uwielbiam to ja), koniecznie zajrzyjcie do tego artykułu!

źródło: mymodernmet.com

5. The most common mistake people make when learning a language

Foreign language collective to moja nowa ulubiona strona. Fajne, przyjemne do czytania, i dodatkowo mądre artykuły, jak na przykład ten.

Warto przy okazji zajrzeć na ich Facebooka, publikują dużo śmiesznych memów!

Supermądry tekst o robieniu list Top 10. Paradoksalnie, to takie właśnie artykuły mają zwykle w sieci największe branie, ale czy warto zawsze się kierować tym, co w nich zawarte?

Powiem tyle – śmiałam się w głos przeglądając te mapy!

źródło: pinterest.com

8. How travelling & workawaying taught me to be happy living with less 

Wspomnienia dziewczyny, która rzuciła wszystko i pojechała na Workaway. Daje do myślenia.



Całkiem ciekawe propozycje wyjazdowe, połączone zwykle z konkretnymi rzeczami, które warto przeżyć w konkretnym miejscach.


10. Heineken | Worlds Apart | #OpenYourWorld



No dobra, po pierwsze i najważniejsze - wiem, że to nie jest tekst. Trafiłam na tę reklamę dosłownie kilka dni temu i od razu skradła moje serce. Mądre przesłanie, oryginalna realizacja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz