środa, 8 lutego 2017

[81] 10 inspirujących tekstów na luty, po których lekturze się uśmiechniesz!

źródło: pinterest.com

Obiecałam, że następny post z nowego domu w Lizbonie, no ale… Możemy założyć, że to był tylko słaby żarcik-kosmonaucik.

Nie będę pisać przydługiego wstępu – zwykle każdy z nas ma na głowie co najmniej kilka rzeczy, które powinien zrobić jak najszybciej. I zwykle właśnie wtedy spędzamy najwięcej czasu w Internecie, który skutecznie potrafi odciągnąć uwagę od obowiązków. Może w takim razie, zamiast bezmyślnie scrollować Fejsbuka, warto sięgnąć po ciekawą, nierzadko inspirującą lekturę?
Od razu zaznaczam, że większość (no dobra, sprawdziłam – nie większość, tylko wszystkie) tekstów jest w języku angielskim. Sama nie wiem czemu, ale rzadko trafiam na coś, co w takim stopniu mnie zainspiruje i dodatkowo jest napisane po polsku. Ale nawet jeśli ktoś z Was nie jest fanem anglojęzycznych lektur – polecam kliknąć w linki chociażby dla zdjęć.


1. 20 rzeczy, które powinieneś zrobić mając dwadzieścia kilka lat 

Przyznaję – chwilami brzmi jak słaby tekst motywacyjny z gazety dla psychologów. Ale osobiście znalazłam tu też sporo mądrych rzeczy, które czasem nawet wiedziałam, ale nigdy nie potrafiłam ubrać ich w słowa.

źródło: erinoutdoors.com


Dzieliłam się tym artykułem kilka dni temu na Fejsbuku, jednak uważam, że jest na tyle mądry i inspirujący, że warto zrobić to znowu. Krótko, treściwie i na temat.



Coś dla fanów dużej dawki adrenaliny i – częściowo – sportów ekstremalnych. (a numer 6 to moje marzenie od dawna!)
źródło: buzzfeed.com


Ci państwo wybrali się w 6-miesięczną podróż dookoła świata. Wrócili z niej do domu… 17 lat później, razem z czwórką dzieci. Bardzo inspirujący artykuł, mnóstwo pięknych zdjęć!



To jest mój absolutnie ulubiony artykuł na ten temat. Za każdym razem, gdy do niego wracam, przechodzą mnie ciary. Piękny, minimalistycznie urządzony busik, którego udogodnienia wyglądają na w stu procentach praktyczne. Jeśli kiedykolwiek miałabym kupić vana i przerobić go na dom, wnętrze wyglądałoby dokładnie tak.
źródło: travelaway.me


Czy najlepsze to nie wiem, ale doświadczenie mówi mi, że piękne co najmniej tak bardzo, jak na zdjęciach. Fani krajów północnych powinni być zachwyceni tym artykułem!



Jest wiele typowo egzotycznych, na które ciężko pozwolić sobie przeciętnemu studentowi, dla którego każdy koniec miesiąca jest traumą… Ale jest i kilka Europejskich – tak samo pięknych! A do tego takich, do których łatwo znaleźć tanie loty, a autostop na miejscu działa bez zarzutów. Zainspirujecie się?



Przyznam, że przy niektórych punktach byłam nieco zaskoczona. Tak jak i przyznam, że to zestawienie odrobinę nakierowało mnie na miejsce, które warto rozpatrzyć przy przeprowadzce za granicę. Może i Wam podpowie kolejną destynację?
źródło: huffingtonpost.com


Mniej czytania, więcej ładnych zdjęć. I śmiesznych gifów.



Na deser sympatyczny filmik. Wrażliwym polecam oglądać bez dźwięku, bo podkład muzyczny jest raczej z tych kiepskich. Za to zdjęcia zdecydowanie warte poświęcenia tych dwóch minut czasu!

źródło: pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz